Hvordan kansellere hele eller deler av en ordre

I denne artikkelen forklares det hvordan hele ordren eller deler av en ordre slettes. Dette medfører også at inventaret blir ledig igjen. 

1.  Gå først inn i den aktuelle ordren. Ordren kan bestå av opptil flere leveranser som også kan ha ulike tider. Kansellering kan derfor gjøres på to måter:

A)  Ønsker du å kansellere hele ordren og alle leveransene går du inn i ordren og trykker Actions > Cancel Deliveries 
B)  Ønsker du å kansellere deler av en ordre, gå inn i leveransen, klikk på pennen ved siden av pickup og velg deretter "Cancel".

Lukking av ordre etter kansellering

2.  Refunder eventuelt penger under pay. Se egen artikkel på tema.

3.  Etter ferdig behandling av leveransene og eventuell refundering og tilbakeføring av depositum så lukker man ordren på vanlig måte. Klikk på menyen øverst i høyre hjørne i den aktuelle ordren. I menyen velger du close order. 

Når ordren er lukket vil den automatisk forsvinne fra ordremodulen, og inventaret blir automatisk oppdatert slik at neste kunde kan bestille produktet.

Still need help? Contact Us Contact Us