Nyhet: Ordre 2.0 - Bedre ordre prosess

Vi er glad for å kunne introdusere deg for den nye versjonen av Admin Ordre modulen. Denne oppgraderingen er bygd på våre kunders tilbakemeldinger, og har mange nye og forbedrede funksjoner i tillegg til et bedre grensesnitt og utseende for å gjøre brukeropplevelsen mer optimal. Her kommer det funksjoner som filter for ordre lister, opprettelse av ordre direkte fra admin, lage fakturaer og mer.

Nytt utseende

With the new Orders 2.0 module, you will have access to more clear and user-friendly pages, with good features that will provide an efficient workflow. The upgrades include:

  • Forbedret sidevisning, informasjon som vises, statuser og høydepunkter.
  • Varsler på ordrenivå (f.eks. Forsinket retur).
  • Nye ordretyper introduseres (online vs. manuell vs. intern ordre) og er synlige mens du surfer.
  • Tilgjengelighet på mobil for å effektivisere daglig drift

Bedre ordre informasjon: Type ordre og varslinger. Se bildet under:

Nye filtre for en mer effektiv daglig drift

Filtre er optimalisert for å inkludere både raske filtre og mer avanserte filteralternativer, inkludert:

  • Effektiv filtrering for henting og retur i løpet av den valgte tidsperioden (f.eks. I dag eller denne uken).
  • Evne til å filtrere etter flere felt etter behov: ordretype, betalingsmåte osv.
  • Evne til å lagre dine egne filtre, basert på behov.

Mulighet til å opprette ordre direkte fra admin

Se egen veileder om opprette ordre

Mange nye ekstra funksjoner

  • Skriv ut eller eksporter til XLS ditt eget utvalg av bestillinger.
  • Rediger ordrer manuelt, tilby tilpassede rabatter eller tilpassede tjenester.
  • Generer fakturaer fra administrator og send de til ditt regnskapsprogram
  • Mange andre små justeringer og forbedringer for å gjøre ditt daglige arbeid mer effektivt.

Still need help? Contact Us Contact Us